اهواز _ مسئول کمیته بانوان ستاد بازسازی عتبات عالیات اهواز گفت: بانوان با اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی مشارکت قابل توجهی به بازسازی و توسعه حرم‌های مطهر کرده‌اند، و این اقدام بانوان قابل تحسین و تقدیر است.

بانوان خوزستانی در کمک به بازسازی حرم‌های مطهر پیش‌قدم هستند

به گزارش قدس آنلاین  فردوس مجدیان، مسئول کمیته بانوان ستاد بازسازی عتبات عالیات اهواز در حاشیه گردهمایی فصلی مسئولان ستادهای بازسازی عتبات عالیات خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری ایکنای خوزستان پیرامون نقش بانوان در بازسازی عتبات گفت: همان‌طور که می‌دانید ۵۰ درصد جمعیت کشور و بالتبع استان و اهواز را بانوان تشکیل می‌دهند. بانوان استان خوزستان کما فی السابق و مانند حضورشان در دوران دفاع مقدس، در این عرصه و مشارکت به بازسازی و توسعه حرم‌های اهل بیت(ع) پیش قدم هستند.

وی اظهار کرد: بانوان با اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی مشارکت قابل توجهی به بازسازی و توسعه حرم‌های مطهر کرده‌اند، و این اقدام بانوان قابل تحسین و تقدیر است.

مجدیان گفت: از بانوان در خواست داریم با توجه به اینکه استان خوزستان در ساخت صحن حضرت زهرا(س)، صحن عقیله بنی هاشم و حرم حضرت زینب(س) مشارکت دارد، مانند گذشته در صحنه باشند و همان‌طور که در دوران دفاع مقدس با کمک خود زمینه سربلندی استان را فراهم کردند در این زمینه نیز بتوانیم در پیشگاه خدا و ائمه(ع) سرفراز باشیم.

یادآور می‌شود، گردهمایی فصلی مسئولان ستادهای بازسازی عتبات عالیات خوزستان امروز شنبه ۱۴ اسفندماه در سالن جلسات شرکت توسعه نیشکر اهواز برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.